Produkter Bransjer Partnere Referanser Nyheter Om One Voice   English
  Om One Voice     Om One Voice    Support og drift    Kontakt
I januar 2013 bidro CIM til at Utenriksdepartementet håndterte krisen i Algerie på en vellykket måte. CIM var et viktig kommunikasjonsverktøy både for medarbeiderne i staben, og for de som var ute i felten
 

Om One VoiceOneVoice_logo.jpg

One Voice har siden starten i 2006, hatt stor suksess med sine dataløsninger, og er i dag Norges ledende leverandør av verktøy for planlegging og effektiv håndtering av alle typer hendelser i alle typer organisasjoner. Dette omfatter verktøy for risiko- og sårbarhetsanalyser, beredskapsplanlegging, kvalitetssikring, trening, krisehåndtering og evaluering.

Selskapets hovedprodukt, CIM® er et norskutviklet styringssystem for sikkerhet og beredskap. Det omfatter verktøy for beredskap, risiko- og sårbarhetsanalyser, kvalitetssikring, krisehåndtering, mediehåndtering, beredskapstrening og øvelser.

Selskapets hovedkontor er i Trondheim.

One Voice AS eies av de ansatte, investeringsselskapet Reodor AS og Teleplan AS.

 

achilles.jpg

One Voice er sertifisert i henhold til Achilles JQS standard.


 
E-post: | Telefon: 4000 1908